Håll hårt i din goda vän för dr ute finns gott om ormar!

Skoldagen idag vart helt okej!
Mår bättre idag, sååå gutt!
Ser även betydligt mycket piggare ut, levande igen lixom!
Började 9.30 och slutade 14.20, precis som varje fredag!
Jag å Sannis var med på 8:ornas lektion efter vår sista, vår klass bara försvann från jordens yta typ! jaja, vi spelade chefren iaf, sämst vart vi!
Direkt när jag kom hem gick jag milen med Zippo, efter halva tänkte jag lägga mig ner i diket å gråta!
Har varit pigg hela dagen, men då just där, bara small det till och jag fick världens huvudvärk! men jag överlevde och tog mig ända hem!
Mindre bra kväll som nu faktiskt ändå är helt okej, tack vare min bäästa och finaste Julia, vi två mot världen är oslagbara!!
Och tack vare ett 60 mins bubbelbad! sååå jävla skönt!
Nu ligger jag i sängen med datorn och kollar igenom alla bilder jag har på den, vilka minnen!
Insåg precis att jag hade en heeelt fantastisk sommar förra året, den är nästan oslagbar! Men hoppas att den blir bättre i år!
2012 har redan börjat underbart bra!
Innebandycup med världens finaste lag t.ex!
Börjar sommaren med Polen om en månad!
Sedan åka vagn och skiljas från världens absolut bästa klass, kommer sakna alla så otroligt mycket! tårarna kommer rinna när vi alla står och kramar varandra!
Har lovat att hålla kontakten med några, det kommer jag definitivt hålla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0