hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar

Har egentligen inte så mycket att skriva mer än att fagning faktiskt är jäääävligt gutt!
Träningsvärk som in i norden redan, lär vara död imorgon!
Allt med fagningen är positivt förutom att jag blir så fucking sjukt irriterad på alla förutom My, Einar å Jenny typ! Och att man blir svettig som en gris! haha jaja..
Lagom väder iaf, inte för varmt(bara när man jobbade som hårdast) och inte för kallt!
Mysen kom till mig igår vid typ halv 9, Åt kladdkaka med glass, såg på tv, la oss på luftmadrassen å såg på gamla bilder på datorn, hon däckade å till slut gjorde jag också det.
Vaknade imorse då jag brukar annars, somnade om, vaknade 7.35 undrade vafan inte alarmet hade ringt, kollade och då hade jag råkat satt det på 8.25 istället för 7.25, tur jag vaknade innan! JO NI BRYR ER! ;)
Åt frukost, packade, cyklade, fagade, fikade, fagade, stod å pratade, åt mat, cyklade hem till Mysen, gick en sväng med hundarna, cyklade hem, gjort kaffe till pappa och väntar nu på att han ska komma hem så vi kan fika!
Ska även ut en sväng med min hund, sen duscha och fixa lite tills Damien och Jack kommer!
Saknar Claesson!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0