I see the pain hidden in your pride

Hade match i söndags, vann med 6-2 mot Endre svart, så jävla gött!
Gick hem till mormor och morfar efter matchen, skottade snö och fikade.
Mami och Helena kom och hämtade mig och vi åkte till max och sedan vidare till båten för att lämna H. Saknar henne så enormt redan!
Jag och mami åkte till ica maxi och handlade sedan hem till mormor och morfar igen för att skotta mer.
Åkte hem till Rillan på hemvägen, så jäävla avis för han har köpt en mac! Han vart inte hemma så jag lekte lite med den, tog bilder med D+J, älskade pojkar.
Vart i skolan igår för första gången på 2 veckor, skojar inte vad jag har saknat klassen, dock så är inte den jag saknat mest i skolan.... Och halva klassen e sjuk..
Åter till matchen....
Vi spelade kanon-bra enligt mig, höll 4-0 fram till tredje. tror vi slappnade av lite för mkt där å släppte nästan direkt in 4-1 å 5-2.
Vi fick även 3 utvisningar, men box-play klarar vi kalas-bra!
Fick ett sms på vägen hem utav N där det stod: Endres tränare skriver på facebook att vi har missbrukat vår dispans genom att ha för många överåriga spelare på plan samtidigt och att vi har toppat vårat lag sen förra matchen.
Vi har stenkoll på att det bara ska va 2 95:or på plan, när den ene vart utvisad å det va 2 95:or på plan så bytte vi ut den ena så att den utvisade skulle kunna springa över planen, så dö gubbe.
Och de där med toppat laget, De e dom som har gjort det! Vi har inga spelare att toppa med?! Vi e det enda "flick"/dam laget i Hansa så vi KAN INTE toppa vårt lag!
Flippade totalt! Nästa gång jag ser den mannen blir det faan inte kul för honom, jag lovar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0