I wanna celebrate and live my life

Vaknade imorse så dags jag brukar gå upp, ändrade alarmet till en timme senare(hade sov morgon men tänkte ändå att jag skulle gå upp vanlig tid). 5 min efter att jag vaknade andra gången kom pappa in springande och skrek att jag hade försovit mig... men nej.
Skolan va rätt så soft, matte, idrott(gick ist), lunch, mattelabb och No.
handlade massor av mat med mami till imorgon kväll.
Världens bästa familj kommer hit och firar mig, saknar dem alla så enormt mycket!
match på söndag, dock inte samling förens 2..  men får ta det lite lungt imorgon iaf.
Har feber och huvudvärk, så nu är det treo och sängen som gäller och hoppas vara frisk till imorgon.. Annars kör vi på ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0