It's hard to get by just upon a smile

Febern bara fortsätter att spöka.
Den har kommit från och till sen den 5:e januari!
Har hoppat några träningar p.g.a feber, har även varit riktigt dum som varit med några iaf..
Dagen började med att jag cyklade 3 km för att se bussen köra iväg, cyklade långa 3 km hem igen, blev bjuden på kaffe av farmor, cyklade 3 km än en gång och klev på bussen.
Vi skulle se film från 12.10 till 14.30.. När vi stod och väntade(KALLT SOM FAAAN!) så kom det några lärare och sa att det inte fanns någon film eller vaktmästare där.. Så vi fick ha vanliga lektioner iaf. Såg "film" på spanskan och på No:n. Jag somnade till filmen på No:n, har aldrig somnat i skolan förut!
Sista lektionen hade vi svenska, vår lärare körde "ordstavningstest" på 60 ord. Jag fick 54/60 rätt, inte nöjd!
Imorgon ska vi ha dansprov på idrotten. Aaaas kul och riktigt synd att det är sista danslektionen! Så otroligt kul ju!
På torsdag ska vi kanske åka längdskidor med klassen + 9:3A, skoj!
Träning på kvällen!
På fredag blir jag hämtad efter skolan utav J, vi ska fika och bara ha det trevligt! Tror även att jag sover hos henne! Saknar den människan så otroligt mycket!
På lördag så ska förmodligen laget ha hand om herrarnas match. Halv 10 i Visby! orkar inte...
Och sist men inte minst: Söndag Match i Klinte och på kvällen ska jag hämta min älskade gudmor vid båten! Lääängtar som tusan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0