träning ger färdighet / träning ger smarta barn

dåligt samvete/ångets över många grejer nu....!
1. har typ ångest över att jag inte sökte till innebandygymnasium! ångrar mig som faaaaaaan!
2. Inte träffat farfar på en vecka.
3. tränat för lite.
4. belastar kroppen heelt fel just nu..
5. börjar bli sjuk.
Måste verkligen få ordning på träningen kolkt nu!
Har iaf varit ute och joggat 1 km och gått 2 km. Mitt wii fit plus kom idag också, så körde lite på det.. och ska nu köra några övningar på pilates-/gymbollen.
Hade träning igår, har dubbel träning på torsdag.
Imorgon ska jag nog kanske, kanske till ishallen och åka skridskor med Damien, annars joggar jag ner till farfar är där ett tag och joggar hem igen(blir 6 km). Och så blir det wii fit plus och gymbollen hemma på kvällen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0