*

Riktigt bra dag!
Började med sovmorgon, ont i huvudet som gick över när jag petat i mig lite frukost.
Kom till skolan och hade matte med vikarie, satt och pratade hela tiden.
Sen hade vi idrott, dans, riktigt kul vart det! Fick bara dansa med härligt folk.. hehe! :D
Made my day.
Efter det vart det lunch och sen mattelabb.
Ganska soft, får ett pappaer med massa "kluringar" som vi ska göra, blir vi färdiga tidigare så får vi sluta.
Sista lektionen hade vi No med vikarie. Eftersom jag inte har kommit på någon uppfinning så satt jag och spelade och pratade hela lektionen.
slutade dessutom tidigare(som varje fredag).
Spelade kort med 2 i klassen.
Spelade och snackade med E på bussen hem.
Och nu ikväll har jag tränat på wiiet, myst med hunden och nu ska jag faktiskt sova...
imorgon ska jag plugga, till farfar och låååååång promenad + jogga, wii fit och gymbollen!
Söndag blir det en heldag på Hemse med mina fina, Becce och Isak! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0