Dags att agera NU!

Varför?
Hur fan kan ett samhälle blunda så länge för mobbning? Det framgår så jävla tydligt redan i tidigt stadie att det pågår, varför i helvete låta det gå så långt så någon tar sitt liv? Helt sjukt att det ska behöva gå så långt innan folk agerar! Endast 12 år gammal dessutom. VARFÖR INGRIPER INGEN?!? Hur svårt är det egentligen att med en gång ta tag i det? 
 
 
 
 
 
 
Skulle jag se att någon mobbade någon, spelar ingen roll om jag känner personen eller inte, jag skulle inte tveka på att försöka stoppa det!
VARFÖR KAN INTE ALLA INGRIPA DIREKT NÄR DET MISSTÄNKER NÅGOT SOM MOBBING??? 
 
 
 
 
 
 
 
Kände inte Minna, men jag känner många som kände henne. Vad jag har förstått så var hon en fantastisk person!
Dessutom är det absolut ingen som förtjänar att må dåligt!
 
Alla tankar går till familjen och vännerna!
R.I.P Minna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0