Ett fel närmare rätt ett sätt att se på saken

Sist jag skrev så skrev jag att jag borde börja gymma igen...
 
 
I går ( fredags) så cyklade jag till gymmet(3 km) med Emmy, skaffade gymkort å vart där en timma. 
Tog cykeln hem till Emmy, åt jordgubbar, cyklade hem till mig å packade ner lite hamburgare å sånt, cyklade 1 mil till Vändburg, tände grillen, gick för att bada men ångrade oss när vi stod i vattnet, gick upp till strandboden å grillade + åt. Sen cyklade vi 1 mil hem igen! Så gymmade + cyklade 2.6 mil! Kändes bra som faan! 
 
Rikard, Ida, Damien & Jack kom till oss vid typ 8, fikade å pratade.
D+J ville sova kvar hos mig, de lade sig i min soffa å såg på film. Jack kom senare å kröp ned i min säng istället.
Damien vart en aning rädd för det hemska åskoväder som dånade utanför, men det gick bra med mackor å film på för fullt ;)
 
 
Idag (lördag) så har vi tagit moppen till Burgsviks marknad, åt glass å köpte kakor till stranden. Åkte hem igen, jag lagade mat åt dem å pratade med min älskling i tele. Packade för att åka till stranden en stund. Tog moppen till Burgsviks hamn. Var där i 1.5 - 2 timmar, åkte till min farfar å hälsade på. Galet vilken service det är där! När vi gick in till honom så såg vi ingen personal, men efter 5 sekunder inne hos honom så kommer det en inrusande å frågar om vi vill ha kaffe, saft å kakor å så sprang han å hämtade det! 
 
Sen tog vi moppen hem igen å så busade vi massa här hemma å på kvällen så kom Ida & Rikard så grillade vi (JAG fick sköta grillningen tydligen) 
Min ögonsten!
 
 
Efter det så gick jag till Burgsvik(3km) å mötte Sanna. Vi gick ner till hamnen å bara pratade massa, satte oss på en sten å snackade hur mycket som helst! Sen gick vi hem till mig (4km) å åt glass!
 
Imorgon planerar jag att gå en sväng på gymmet kanske å gå milen med Zippo :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0