Even if I fail, I'm strong enogh to make it right again !

 
 
Första dagen på sista jobbveckan avklarad. 
Gick upp vid halv 6, åkte kvart över och var framme vid första jobbet 8.
 
 
Har varit lite virrig idag...
På ett och samma ställe virrade jag fyra gånger... Först tog jag bara upp liften typ halvvägs så höll på att ramla ner mellan bilen och liften, sen när jag skulle gå tillbaka med tunnan så åkte jag upp en våning för mycket, åkte ner en våning å gick in med tunnan dit den skulle, men gick då åt fel håll så hon fick säga till mig, och sen när jag skulle gå ut gick jag åt fel håll en gång till så hon fick säga till igen.. Helt förvirrad var jag !
 
 
Har haft ont i huvudet större delen utav dagen, börjar släppa nu efter en treo och 2 ipren + massa vatten.
 
Var just ute på stan i Kristianstad, tänkte bara kolla lite, slutade med 2 tröjor, ett par leggings, Ipren och lite från apoteket. 
Tur jag ringde mamma lite innan och bad om mer pengar till i veckan ;)
 
 
Ska duscha nu och sen ska jag möta Göran så ska vi gå till Subway och äta, gutt !
Seeeen ska jag sussa, galet trött !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0