I only wanna be with you

Första dagen på en vecka utan älsklingen gick bra! ;) eller ja, han sov ju hos mig inatt å åkte vid typ 10, men iaf!


Har idag trimmat runt stenvasten, träden, trappan å stugan, även ute vid grinden å gaveln av ladugården + längs med maskinhallen. Å har påbörjat utjämning utav mina stenplattor utanför stugan, fortsätter imorgon.
Och sist men inte minst så har jag varit med Jack hos Tessan(frissan). Han var så otroligt duktig å satt stilla heeela 50 min! Dock tröttnade han de 5 sista minuterna å började busa, han fick då en kaka av Tessan å så satt han stilla igen ;)


Imorgon ska jag som sagt fortsätta med mina plattor, sen ska jag se om pappa behöver hjälp med något också!

Har blivit så galet rastlös så måste ha något att göra hela tiden!
Å har bestämt mig för att aldrig sova till längre än 9!


Gick upp vid 6 imorse, för att finaste var tvungen att gå upp då för att få rätt rytmen inför jobbveckan! ;) Började med att valla kvigor, som hade rymt, tillsammans med pappa å Erik :)


Jaja, massa babbel blev det ju bara nu! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0