Home sweet home

Har insett att jag har massa "hemma", 1:a hem är väl här på gården, 2:a hem är Silte, 3:dje Levide, 4:e Pikaböl å tydligen 5:e båten nu! :)
Känns bra, är man trött på 1:a så kan man ju bara välja vart man vill ;)


Gick upp halv sju, pigg som fan! Gick ut i ladugården, gav djuren mat, gick in, gav kattfan mat å sen åt jag choklad. Började rensa köket 8, hållit på hela dagen med att rensa + städa i kök, tvättstuga å lite i min stuga! Å har självklart varit i ladugården ikväll med! Fredrik var här å bytte olja på sin bil, jag gick i ladugården ungefär 5 min efter han åkt.. Fick ringa honom å be honom vända! En slang till en vattenkopp hade gått hål på, vattengrej är inte min starka sida, Så stooooort tack till Världens bästa Freddy!

Kääääns gutt som faanken!
Fyrhjulingsvagnen är full av sopsäckar å kassar! Tänkte fortsätta med vardagsrummet å salen imorgon kanske! måste dock bli helt färdig med det jag gjort idag, dammsugning + skurning kvar!

Åt 2 mackor till lunch Å choklad! Nu till middag blev det.....CHOKLAD! duktigt. inte varit hungrig eller haft tid/lust att laga mat på hela dagen!

Får bli bättre imorgon, då ska jag baka också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0