If we all fly away, who will stand strong alone?

Saknar min älskade pojkvän!
Saknar min fantastiska My!
Saknar min fina Damien!
Saknar min söta Jack!
Saknar min underbara farfar!
Saknar min söta familj!
Saknar mina underbara, älskade å fina Claessons!


Men, imorgon får jag träffa min uuunderbara pojk iaf!
Och Henkis hämtar mig vid båten! å funderar starkt på att gå upp vid 5 på måndag morgon för å prata lite med mami å papi innan de åker till Riga i 6 dagar.
Ska ha hand om gården + alla djuren! ;) guuuuttt som fanken!
Ska rensa, slänga så in i helvete å städa HEEELA måndagen, överallt i huset(förutom mami å papis rum)!!!

Å min pojk går av på tisdag, så ska in till staden å möta honom då tror jag!


Sen får jag se vad som händer resten av de 3 veckor som jag förmodligen kommer tillbringa på ön!!
Så hör av er om ni vill hitta på något med mig!!! ;)
SKA iaf träffa Claessons fleeera gånger, leka med My, fika med Linnea å busa med mina älskade stjärnor! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0