It's a beautiful day!

Bloggen har stått väldigt stilla sedan jag kom hem..
Anledningen till det är att jag umgåtts en massa med min finaste pojk.
Och har dessutom haft fullt upp inför skolavslutningen som var i fredags, hade en helt sjukt underbar dag!
Har för övrigt flyttat ut i stugan, så galet skönt! Dock blev jag av med den i onsdags, eftersom H är här :)
Jag å E har fått sova inne i stora huset på syrrans gamla rum, funkat fint det också!
Alla syskon (med respektive) var här i lördags kväll på middag, trevligt.
Igår var jag hemma i Silte å fikade, riktigt länge sedan sist! Så fort jag kommer till ön ska jag hitta dit igen!!
Å på kvällen var jag å E hos hans familj på middag, trevligt! :)
Nu ska jag duscha, packa det sista å sedan bär det av mot staden.
Lite shopping å förhoppningsvis mys vid m å m väntar under dagen, fram tills båten går.
Åker till Småland ikväll å troligtvis hem på söndag igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0