mihihih

Hemma igen! Ganska skönt faktiskt!
 
Båtresan hem gick så sjukt fort!! Vart nere i maskin med min underbara å hans jobbarkompis. Efter 6 dagar utan finaste så vart det otroligt skönt att få krama å kyssa honom! Och på tisdag går han äntligen av!
Henke å underbara Angelica var snälla och hämtade mig vid båten! :)
 
 
 
 
Ida & Rikard åkte till sthlm en halvtimma innan jag kom till ön, mami & papi åker om typ 5 timmar å Henrik & Angelica åker på tisdag morgon. 6/9 i familjen flyr ön lagom när jag kommer hem! Jaja, jag har iaf huvudansvaret för gården å alla djuren nu fram tills på lördag!
 
 
Borde sova eftersom jag ska upp tidigt!
 
 
Under dagen så ska jag:
 
  • Ge djuren
  • Äta frukost
  • Åka till affären
  • Rensa i köket
  • Städa köket
  • Rensa min stuga
  • Städa min stuga
  • Baka
  • Ge djurenmin


Kommentarer
ISABELLE

Åh herregud vad pinsamt, jag var så jävla full då haha :O Fast nu när du säger det har jag för mig att jag frågade om dom var jjmix? och det var dom inte, då skulle jag få visitkort men de hade dom inte!

Svar: Haha, ja det var du! Hehe, ja det frågade du! ;) dom är http://www.d-pa.se/ ;) jag har nog ett visitkort om du vill ha? :)
Jossan

2012-06-26 @ 12:54:02
URL: http://isabelleolofsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0