Det går bra nu, IGEN!

Jenny å Karro följde med mig hem efter skolan, vi skrev på vårat grupparbete om Judendom.
De åkte hem vid 6, gick ut med hunden åt mat och såg på tv. la mig i sängen och skrev om judendomens alla högtider, skojar inte, jag har nu hittat 15 högtider!!! GALET, än så länge bara hunnit skriva om 4½, orkar inte mer nu, gör det i skolan imorgon!
orkar egentligen inte skolan imorgon men MÅSTE med tanke på att det är näst sista dagen för arbetet och har innebandy på idrotten OCH träningsmatch mot Hemse p98 dirr efter skolan.
Såååååå jäkla gutt att gudmor kommer på torsdag kväll! eller ja, fredag! behövs! även massa familje mys under helgen kommer det bli + match! hoppaaas verkligen att jag slipper skolan på måndag så jag kan umgås med morbror å hans fru + gudmor, träffar ju aldrig dem i princip!
NU: SOOOOVE!
pusshej
åh, träffade världens finaste ljudkille i lördags.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0