Även fast jag försov mig igår så vaknade jag med ett stort leende, som bara växte å växte under dagen!
Vet inte riktigt varför jag var på så bra humör, men allt känndes bara HELT rätt!
Idag har varit en otroligt bra dag också och fick äntligen träffa farfar igen, helvete vad jag har saknat honom efter att inte kunnat träffa honom på 1 månad.
Vi pratade om allt mellan himmel å jord, som vanligt.
Jag mår så otroligt mycket bättre varje gång jag kliver in genom dörren till honom.
När jag kliver ut längtar jag redan till nästa gång.











Sa till honom flera gånger att han skulle sträcka på sig(han sjunker ihop mer å mer), han gjorde det i ungefär 3 sekunder sedan sjönk han ihop igen.

Efter ett tag så berättade jag för honom att jag har blivit utsedd till årets junior.
Kan inte beskriva hur glad jag blev av att se huur otroligt stolt han blev, han sträckte på sig med en gång och satt kvar, helt upprätt hur länge som helst!
Den enda som verkligen visat glädje över att jag lyckats!




MIN FARFAR ÄR DEN FINASTE OCH MEST UNDERBARA PERSON PÅ HELA DENNA JORD!
JAG ÄLSKAR DIG 


























De kunde ha valt en annan bild, men men har målvaktsstället under... Är riktigt glad ändå!









Kommentarer
Helena

Finaste Jossan, läste ditt inlägg, å grät en skvätt :) Du e så varmhjärtad, mogen, galen, vacker och alldeles underbar .

Jag är så tacksam för att få finnas i ditt liv.



Massor av kärlek



Helena

2012-03-08 @ 21:03:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0