Girls just wanna have fun!

Haft/har en helt underbar helg!
I fredgas var jag på gymmet o fick introduktion.
I går var jag i Visby med innebandylaget o var sargvakt åt a-laget, gaalet spännande match som slutade 5-6 efter förlängning.. Inte ett okej avslut eftersom domarinsatsen kunde varit betydligt bättre!
Städade av lite där sen åkte jag, e o j i full fart mot Hemse o ishallen.
Otroligt härligt att se såå mycket folk som var där för att se Sudrets sista hemma match!
Vinst med 5-2 och klara för div. 2 blev de redan i tisdags kväll!! sååå härligt!
Idag blir det till Hemse igen, på kalas hos bröderna! så mysigt att äntligen få träffa ALLA syskon igen o deras flickvänner!
dock en person som fattas... men jag får väl bara vänja mig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0