Hemma efter en underbar vecka.

Hade med mig datorn till Åre och tänkte varje dag att jag skulle blogga, men det blev aldrig mer än en tanke, men det är den som räknas har jag hört.
Kom hem igår kväll halv 12, jag å Norine satnnade hos mormor å morfar i Visby och sov där. Tror vi somnade vid kvart över 12, vaknade 10 över 9.. Inte sovit så bra på typ 2 veckor! Åt frukost, såg på vasaloppet sen skjutsade mormor oss till hallen (typ 800 m). Förlust mot Endre gul... jävligt tungt faktiskt...
Märks att man inte tränat på typ en månad.. MEN imorgon kör vi(jag) igen!
Haft en helt underbar vecka i Åre med fint sällskap, dock kunde vädret ha fått varit bättre. Åkte skidor alla dagar förutom i onsdags, eller åkte 2 åk å sen åkte vi till Holiday club å deras Saunaworld! Heeeeelt fantastiskt skönt vart det!
Gjorde världens jävla vurpa i torsdags.... snöblandat regn, blåst, isigt, å högar av snö i backen... fastnade med ena skidan i en snöhög.. skidorna löstes ut(tur det annars hade jag nog skadat mig som fan..) jag gjorde minst en kullerbytta å ramlade ner minst 100 m i backen. Slappnade av så det enda jag fick ont i var näsan(?) Dagen efter kände jag dock att jag hade ont i båda axlarna, vilket jag ännu har, men tror å hoppas innerligt att det bara är träningsvärk.
Bilder kommer upp senare ikväll eller under veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0