I'll be there for ya

Blev ändrade planer igår.
Hoppade över att åka till Silte och valde istället att umgås med Damien och Jack, helt nojig över att jag inte kommer träffa dem på över 2 veckor!!!
Träffar dem på fredag igen, i Silte, sedan inte på över 2 veckor!!
Var själv hemma med dem hela kvällen igår.
Lekte med gammelfarmor och såg på Hockey.
Idag så har vi lekt ute i princip från halv 10 till 5, gutt!
Vi var en sväng vid Holmhällar och åt mat, eftersom jag missar morsdag.
Vi tog varsien solstol och satte oss i när vi kom hem från Holmhällar, satt där typ 1 timma, sååå jävla varmt!
Börjat packa nu, behöver jag!
Packar om minst 27 gånger innan jag åker i vilket fall som!
Längtar som faan till på fredag då Kathe fyller 50, alltså fest! Älskar verkligen allihopa, hela tjocka släkten där och ja, alla! Känner mig verkligen hemma. (har ju varit med i 16 år nu ;))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0