when you smile to the ground it ain't hard to tell

Har varit på 50-års fest, kom precis hem.
Ja, vad ska man säga?
Vad jag än skriver så vet jag att den där Leif kommer tolka det PRECIS HUR FAN HAN VILL!!!
Så tänker inte skriva speciellt mycket.
Men kan iallafall säga att jag hade jäkligt kul! Både med gamla och nya bekanter. OCH med syskonen?!
Galet skoj iaf, dansade en hel del faktiskt!
Somnade vid 4 klev upp vid 7!
Lär nog sova gott inatt, när jag väl somnar!
Hade tänkt att jag skulle packa lite, städa och fixa lite på rummet och duscha.
Roligare än så blir det tyvärr inte.
Imorgon hoppas jag innerligt att Mysan vill umgås med mig! men det återstår att se.


Kommentarer
Hanna

3 timmars sömn var ju precis lagom. Och jissus vad vi sov djupt med all plats vi hade på soffan ;)

2012-05-20 @ 20:15:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0