Everything is just fucked up

Denna dag har varit otroligt jobbig.

Sa hejdå å allt det där till älskling ca 05.10.
Somnade, efter massa vändningar, till slut om.

Upp vid 7, kläder å frukost.. Värmde chaidryck, brände mig så in i helvete i gommen å på tungan.


cyklade till skolan, väntade på läraren som var 10 min sen för han hade spelat in Obamas segertal. så det fick vi se, dock inte hela för det hann han inte spela in.

Tog mig igenom den lektionen med musik å satt typ bara å glodde på datorskärmen.

Kaffe i Dessan, mycket mjölk å väntan innan jag fick i mig hela muggen med tanke på att jag hade bränt mig.


Matte, musik å dissande av Elias tog mig igenom den lektionen med, går sjukt bra å räkna för en gångs skull !


Efter det så slutade vi.

Ringde mormor och morfar å frågade om jag kunde komma. Svaret: morfar ligger på sjukhuset, han ramlade inatt och har brutit höftleden.

Jaha, kom till mormor 11.30 å fick mat å glass. Pratade massa, fick kaffe.
kom hem vid 16 typ.


städade å sen gjorde jag absolut ingenting, låg i sängen å lyssnade på musik.



Cyklade till max med Ida å käkade sallad. cyklade runt massa, ner på hamnen och avslutningsvis hamnbacken upp med motvind !!



Tv-tittande, väntan, samtal å besked.


Morfar hade brutit något under höftkulan. Ska upp å gå redan imorgon. Å ska ligga kvar en vecka.


Å Farfar har feber lite då å då..










ALLT går så jävla bra nu. Men jag ger inte upp, DET KOMMER BLI BRA !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0