r5tyyjuk,lmnhbgv3e5t6

Hur fan kan ni säga så?!

Ni är väl de som ska stötta å lyfta mig mest på denna jävla planet !?





Hade ni brytt er, varit delaktiga eller ens frågat något om mig under hela jävla högstadietiden, och speciellt i slutet på åttan, så kanske ni hade förstått, kanske ni hade insett att jag är jävligt mycket starkare än vad ni verkar tro. Att jag Aldrig ger upp !

Jag har för fan klarat mig själv sen jag var 10, klarat av att ta hand om mina brorsöner och gudbror helt själv sedan jag var 11 !



Fan...












Jag är inte som mina bröder, jag har inte gjort saker ens i närheten av vad de har gjort ! Kommer aldrig göra heller!




Det "värsta" jag har ghort är väl för fan att jag fick hjärnskakning på fyllan ?!






Hade ni brytt er det minsta, försökt lära känna någon utav oss, så hade ni kanske förstått.






Jag är inte den som ger upp, jag är så jävla envis så det finns inte ens på kartan att jag skulle göra det !


Om ni tror att det är att ge upp så undrar jag hur fan ni har klarat er i livet....














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0