Det går sönder i takt med värkande huvet

Åk aldrig buss med migrän !
Det är seriöst det värsta jag gjort !
 
Jag vill inte.
Huvudet sprängs snart !
Jag har redan exploderat...
 
Både mamma å pappa har fått sig varsien utskällning "/ 
tur att jag sa innan att jag hade migrän iaf...
 
Mami har beställt skal till min fina s3:a som nu ligger å väntar på att mitt mikro-sim blir aktiverat !
Å hon har även satt på skyddsfilm på skärmen ! :D
 
 
Imorgon tänker jag inte göra ett piss !!
Orkar inte.
 
 
På lördag hämtar vi upp stjärnorna å sedan åker vi till Klintemarknad en sväng !
 
 
Hoppas helgen å veckan går fort, med tanke på att jag mår piss
 så saknar jag min pojk ännu mer än vanligt
 
 
!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0