jag vet vem jag är när jag är hos dig

Som ni kanske märkte i förra inlägget så har jag varit hyper idag ! Kunde inte sitta stilla för fem öre ! När Ida drog på träningen så städade jag som en dåre å hoppade omkring å sjöng, sen kom Emmy å vi var ute å gick en bra promenad ! När Ida kom hem(eller hon va hemma före mig) tog vi varsin dusch å sen var vi ute å cyklade en stund ! Nu ligger jag i sängen, lyssnar på musik å kan verkligen inte somna.. jaja, Erik kommer å myser en stund vid halv 1 så är väl ändå ingen idé att somna ! Börjar 9.50 imon så sovmorgon it is ! svenska i 1 ½ timma, rektorn på lektionsbesök å vi ska typ bara se film om/lyssna på gotländska sägner.. lunch å sedan idrott, som jag är jäkligt tveksam till om jag kan vara med på ! Är sååå jääävla träningssugen nu så det finns inte !!!! Hoppas verkligen naprapaten hjälper ! Lutar åt en mycket lugn helg med mycket körning å bus, hoppas även att far min sätter mig i arbete direkt, redan på fredag morgon ! Å massa prat med farfar :) MIN SAMSUNG GALAXY S3 HAR KOMMIT !!!!! dock har inte mikro-simet aktiverats å kommer göra det inom 7 dagar........ Längtar som faan tills jag fyller 17, då jag med målsmans tillstånd (har mammas) får lov att tatuera mig på MSA bodyart ! Har 3 tatueringar helt klara som jag vill ha ! Alla 3 kommer betyda så otroligt mycket för mig ! En för farfar, troligtvis den jag gör först, en för farmor(och även något som jag tror starkt på) å så en för alla syskon + släkten på morsans sida. Kommer ju inte göra alla då, börjar med en sen får de andra komma med tiden !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0