Tanken på dig får mig att känna som att jag flyger

 
Har varit på Klintemarknad idag(eller igår).
 
Köpte 14 par strumpor för 100 spänn, mamma å pappa fick varsiett par där det stod "Världens bästa pappa/mamma" å så fick mamma ett par till. 
Barnen fick även dem strumpor,7 par var. Å varsien mössa med ansikten å öron å hela fadderullan ! ;)
 
Mumms mumms, munkar å brända mandlar följde med oss hem också.
 
 
Mina stjärnor ligger och sover för fullt, de somnade framför Shrek.
Jack ramlade ur soffan men vaknade inte, var nog jobbigt att gå på marknad !
Nu ligger han bredvid mig i min säng ! :)
 
 
Imorgon tar vi en sväng till farfar, busar massa å sedan bär det av tillbaka till staden.
 
Hoppas min fina My kommer till mig på måndag!!
På tisdag beger jag mig till Havdhem för att kolla på träningen, dö.
På onsdag (01.00) kommer äntligen älskling till mig, sedan blir det 2 lektioner och sedan ut till Hemsk för torgdagen å sedan in till staden igen förmodligen.
Torsdag till naprapaten igen.
Å på fredag till SILTE på kvällen ! :)
 
lördag: Levide eller B-vik =? ;)
 
 
 
Ser bra ut den kommande veckan ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0