Thats when my heart skips, skips a beat

Hmm.. Inlägget igår var bara ett tecken på att jag lever ! ;)
 
 
 
Vad som har hänt sen sist ? Ja, jag sov hela torsdagen å halva fredagen, resten av fredagen spenderade jag med älsklingen å på kvällen även med mor å far + morsans jobbarkompis å hennes man..
 
Lördag + Söndag var det Gotland dog show för fullt ! 
Vad jag förstod så gick det kanon-bra för Eriks mamma å hundarna ! Riktigt skoj ! Dock drygt att vänta hela tiden..
Efter utställningen på söndagen var vi hos Rickard å fikade sedan drog vi till Levide ett tag å sedan vidare till Visby å köpte med oss pizza hem, umgicks lite med Ida sen gick vi å la oss.
 
Erik började jobba i tisdags. Lite jobbigt att sova utan honom när jag bara gjort det 3 nätter på 2,5 vecka! Menmen, har ju inget val. 
 
I onsdags kväll var det insparken för alla 1, 2 å 3:or på Hamnplan 5. Jag, Lova å Becca cyklade ner för att vara utanför å kolla lite. Ingen utav oss hade pengar för att gå in, å kände inte för det heller.
Satte oss på en bänk utanför iaf. En kompis till Lova kom, han hade försökt gå in 3 gånger men vakterna sa att han var för berusad ;) han tjatade på oss att vi skulle gå in, vi: men vi har ju fortfarande inga pengar.. Kan du bjuda ??
Han: Visa mig till närmsta bankomat !
 
Underbara Aron ! hahah!
Väl inne var det faktiskt jävligt skoj ! Var dock bara inne 2 timmar.
 
Vid 1 gick jag å träffade min underbara älskling borta vid båten ! 
Kom hem vid 2 å gick då å la mig med en gång, hade sovmorgon till 9, guuutt !!
 
 
 
  I torsdags hade vi 40 min svenska då vi bara va på biblioteket å fick info å 30 min idrott då vi fick info om det, gutt för de som var bakis ! ;)
 
 
Å fredag, Polhem Olympiaden. Blött, blött å åter B L Ö T T !
Var blöta redan när vi kom dit.
Min uppgift(eftersom jag inte fick vara med på något) var att bära på Felix crosshjälm å väska + Elias hjälm när han var med. Fick låna Elias paraply hela dagen som tur var ! :)
Å åkte hem till B-vik.
 
 
Idag har jag gjort pannacotta å städat OCH ÄNTLIGEN BESTÄLLT SKOR !! blev 2 par ;)
Alla syskon(utom Henke) + Claesson har varit här å firat mamma ikväll ! Trevligt :)
 
Imorgon SKA jag till farfar.
å sedan blir det till Visby, tänker gå ner till hamnen vid halv 1 för att träffa Erik.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Beslutsångest x1000+
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0